Borstverkleining operaties worden bij Esteworld Turkije uitgevoerd om grote en slappe borsten om te vormen tot normale en strakke borsten. Tijdens deze operatie wordt het tepelhof meestal ook verkleind.

Grote borsten dragen fysieke en psychische ongemakken met zich mee. Het gewicht van de borsten zorgt voor doorzakkingen in de schouders, rugpijn, jeuk en uitslag onder de borsten als gevolg van het zweten. Het geeft dus beperkingen bij het uitoefenen van lichamelijke activiteiten.

Om deze reden zijn borstverkleiningsoperaties niet enkel esthetisch maar ook functioneel omdat ze de patiënt ook lichamelijke ontspanning bieden. Bij sommige jonge meisjes kunnen de borsten erg groot zijn (maagdelijke hypertrofie), hierdoor kunnen zij zelfs op jonge leeftijd (16-17 jaar) een borstverkleining ondergaan.

Als gevolg van de incisies bij borstverkleiningen kunnen littekens ontstaan. Deze littekens zijn roodachtig in de eerste maanden maar zullen binnen enkele maanden verzachten, lichter worden van kleur en minder zichtbaar zijn. Als uitendelijk resultaat zal de patiënt zich ontdoen van alle ongemakken en een enorme fysieke troost vinden.

De operatie en erna:

Borstverkleiningsoperaties worden onder algemene verdoving toegepast en duren ongeveer 3 uur. De patiënt wordt meestal de dag zelf ontslagen uit de kliniek en komt na  2-3 dagen terug voor controle. De hechtingen worden weggehaald na ongeveer 8-11 dagen.

Na borstverkleiningsoperaties ervaren de patiënten absoluut geen ernstige pijn.
Patiënten kunnen na enkele dagen weer  aan het werk en hun dagelijkse activiteiten uitvoeren mits ze een elastische beha dragen in de vorm van een sportbeha.

Borstverkleiningsoperaties zijn zeer gunstig bij specifieke patiënten. Naast de fysieke inspanning , waarbij deze patiënten hun last kwijt raken, heeft de operatie ook een psychische en zeer positieve invloed op henzelf.

• küçültme 3
  • Seattle Software Design's AlterImage V2.31